غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک

ارتباط دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک چیست؟

 در این مقاله میخواهیم ارتباط کامل دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک را شرح دهیم. لیپوماتیک یا لیپوساکشن یکی از عمل های زیبایی بسیار رایج در داخل ایران است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در حال حاضر شما میتوانید از این عمل جراحی برای آب کردن و از بین بردن بافت چربی نقاط خاصی از بدن خود استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که این عمل جراحی برای کاهش وزن مناسب نمی باشد. در نتیجه بیشتر برای از بین بردن چربی های نقاط خاصی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال لیپوماتیک شکم یا لیپوماتیک پهلوها یکی از رایج ترین انواع روش های لیپوماتیک  می باشد که برای از بین بردن چربی های ناحیه شکم مورد استفاده قرار میگیرد. دقت داشته باشید که این عمل زیبایی، در لیست جراحی های سنگین پزشکی قرار نمی گیرد، اما با این حال حساسیت های مخصوص به خود را دارد. ما در این مقاله ارتباط بین دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک و نکات مرتبط با آن به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

گزارش پزشکی قبل از عمل لیپوماتیک :

دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک

زیبا جویانی که به دنبال انجام عمل لیپوماتیک می روند باید بدانند که قبل از انجام این جراحی و در هنگام معاینه توسط پزشک، باید اطلاعات کاملی در زمینه وضعیت جسمی خود در اختیار پزشک قرار دهند. در این گزارش شما باید لیستی از تمام بیماری های زمینه ای خود نظیر دیابت فشار خون، بیماری های قلبی عروقی، دارو های مصرفی، حساسیت های دارویی و … را در اختیار پزشک معالج خود قرار دهید.

برخی از این اطلاعات تاثیر قابل توجه و چشمگیری بر روی موفقیت آمیز بودن جراحی شما می گذارند. به عنوان مثال استفاده از برخی دارو ها و مواد غذایی برای بیماران دیابتی، مبتلا به فشار خون و … مناسب نمی باشد. به همین دلیل کارد درمانی همواره از اطلاعات ارائه شده توسط شخص بیمار استفاده می کند تا از بهترین دارو ها و … برای بی حسی، تسکین درد های موضعی و … استفاده نمایید.

شماره تماس : 09925131966

 

ارتباط بین دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک :

دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک

دیابت یکی از اصلی ترین بیماری های زمینه ای موجود در بین بیماران است که از اهمیت بسیار بالایی در هنگام جراحی برخوردار می باشد. این بیماری یکی از مهم ترین نکاتی است که در صورت ابتلا، باید به پزشک معالج خود که خصوصیات بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را دارا باشد گزارش داده شود. دقت داشته باشید که اهمیت این بیماری تنها مربوط به جراحی های سنگین و با بیهوشی کامل نمی شود و در عمل هایی نظیر لیپوماتیک و … نیز باید توجه ویژه ای به بیماران مبتلا به دیابت داشته باشید.

لازم به ذکر است که ارتباط موجود بین دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک تنها به زمان جراحی مربوط نمی باشد. افرادی که به قند خون بالا مبتلا می باشند، بعد از جراحی نیز کار بسیار دشوار تری نسبت به افراد سالم در پیش دارند. در ادامه شما را با تعدادی از مهم ترین نکات مرتبط با دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک آشنا می کنیم. جهت آشنایی با تمام عوارض لیپوماتیک و مزایای لیپوماتیک کلیک کنید.

شماره تماس : 09925131966

نکات مهم در زمینه جراحی بیماران دیابتی :

دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک

در این بخش از مقاله شما را با نکات مهم موجود در زمینه دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک آشنا می کنیم. شما می توانید از نکات ارائه شده در این بخش در سایر عمل جراحی خود نیز استفاده نمایید.و همچنین توصیه می شود اگر قصد جراحی لیپوماتیک را دارید حتما مقاله اقدامات بعد از لیپوماتیک را مطالعه نمایید

1-  تنظیم نمودن قند خون بیماران :

بیماران دیابتی قبل از انجام عمل جراحی باید قند خون خود را تنظیم نمایند. تنظیم نمودن قند خون در حین انجام عمل جراحی کار بسیار سخت و دشواری می باشد. به همین دلیل این افراد باید همواره قند خون خود را به میزانی که مد نظر پزشک می باشد، برسانند. افراد مبتلا به دیابت برای این کار می توانند از چند روز قبل به سراغ دارو های تنظیم کننده قند خون و رژیم های غذایی مناسب بروند.

2-  ترک سیگار و سایر دخانیات مصرفی :

به شما توصیه می کنیم در فاصله چند روز مانده به انجام عمل جراحی، سیگار کشیدن و مصرف سایر دخانیت خود را به طور کامل قطع نمایید. مصرف دخانیات در فواصل زمانی نزدیک به جراحی می تواند دوران نقاهت سخت و طاقت فرسایی را برای بیماران به همراه داشته باشد. به علاوه ترک سیگار بر روی دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک نیز تاثیر گذار بوده و سبب تنظیم قند خون قبل از این جراحی می شود.

3-  ارتباط با پزشک :

به بیماران مبتلا به دیابت توصیه می کنیم قبل از انجام عمل جراحی حتما در چند دوره مختلف با پزشک جراح خود ارتباط بگیرند. این ارتباط ها و معاینه ها کمک می کند تا فرد زیباجو قبل از انجام عمل جراحی، در بهترین وضعیت جسمی خود قرار داشته باشد. نرمال بودن وضعیت جسمی زیباجو قبل از جراحی نیز می تواند یک عمل موفقیت آمیز و رضایت بخش را برای آن به ارمغان بیاورد.

خلاصه مطلب :

در انتها به این نتیجه می رسیم دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک دارای ارتباط مستقیمی با یکدیگر می باشند. غرب کلینیک یکی از برترین و تخصصی ترین کلینیک های داخلی فعال در حوزه انجام عمل های زیبایی می باشد که می توانید برای جراحی لیپوماتیک نزد بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران ایشان مراجعه فرمایید. این کلینیک همواره از کادری مجرب و متخصص، پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی و … برای مراجعه کنندگان خود استفاده می کند. در نتیجه اگر به دنبال یک جراحی موفقیت آمیز هستید، می توانید به این کلینیک مراجعه فرمایید.

شماره تماس : 09925131966

امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی