غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

لیپوماتیک پهلوها

لیپوماتیک پهلوها

عمل لیپوماتیک پهلوها از رایج ترین عمل های زیبایی و حذف چربی اضافه بدن در ایران به حساب می آید. پهلو ها و شکم، اولین نواحی در بدن به شمار می روند که مستعد چاقی بوده و چربی ها در آنها تجمع می یابند. اما پیش از انجام عمل لیپوماتیک پهلوها، باید از برخی ملاحظات در مورد لیپوماتیک آگاهی پیدا کرد. به عنوان مثال اینکه:

  • آیا هر کسی میتواند کاندید انجام این عمل باشد؟
  • در کدام مرکز بهداشتی و معتبری می توان این عمل را با موفقیت و هزینه مناسب انجام داد؟

در لیپوماتیک پهلوها چه عملی انجام می شود؟

لیپوماتیک پهلوها

روند خارج کردن چربی های پهلو درست مانند سایر نواحی بدن است. در این روش لوله ای که کانولا نام دارد از طریق سوراخی که در پهلوها ایجاد میشود وارد بدن می شود. سپس چربی هایی که قبلا توسط دستگاهی مخصوص تخریب شده اند، از طریق این لوله خارج می شوند. در زمان خارج شدن چربی ها پوست به سمت بالا کشیده شده و شکل یکدستی به خود می گیرد.

بنابراین پس از انجام عمل با افتادگیِ پوستی مواجه نخواهید شد. شاید روال انجام لیپوماتیک پهلوها از دور بسیار آسان به نظر برسد، اما نیاز به رعایت برخی ملزومات دارد. از این رو، روال انجام عمل می بایست توسط یک پزشک متخصص انجام شود، تا به سایر بافت های داخل بدن آسیبی وارد نشده و عمل با موفقیت به پایان برسد.

لیپوماتیک پهلوها برای هر شخصی که از افتادگی پوست از پشت کمر و پهلو های خود رنج می برد، مناسب نیست. اینکه شما کاندید انجام این عمل باشید یا خیر، ابتدا باید توسط پزشک متخصص بررسی شود. اما چگونه بفهمیم که برای انجام عمل لیپوماتیک پهلوها می توانیم اقدام کنیم و کاندید مناسبی هستیم؟

دکتر عباس صفوی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران با سابقه ی درخشان در جراحی های زیبایی،لاغری به روش لاپاراسکوپی و دوره های تکمیلی در فرانسه میباشند.

آیا من می توانم برای عمل لیپوماتیک پهلوها اقدام کنم؟

بله، تنها در صورتی که شرایط زیر را داشته باشید:

  • سالهاست رژیم گرفته اید و حتی یک درصد هم به نتیجه‌ی موردنظرتان نزدیک نشده اید. به عبارت دیگر، ورزش و رژیم غذایی نمی تواند کمک ِویژه‌ای به شما برای آب شدن پهلو هایتان بکند.
  • سلامت کلی خوبی دارید و هیچ بیماری یا مشکل خاصی ندارید که احتمال انجام عمل لیپوماتیک پهلوها را برایتان ریسک آور کند.
  • چاقی و افتادگی فقط در ناحیه پهلوهای اندام شما وجود دارد و در سایر نواحی، چاقی ندارید یا ساختار بدن تان متناسب است.
  • اگر در آرزوی بدنی با فرم ساعت شنی هستید.

این موارد برای انجام عمل لیپوماتیک پهلوها کاندیدای مناسبی هستند. با این حال، شما باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید، توسط پزشک معاینه شوید و مراحل ابتدایی را با موفقیت پشت سر بگذارید. ممکن است به هر دلیلی بیماری داشته باشید که شما را از انجام عمل باز دارد یا شرایط جسمی مناسبی برای انجام عمل نداشته باشید. به همین خاطر، پزشک متخصص برای انجام عمل لیپوماتیک پهلوها ریسک نخواهد کرد و سلامت شما را در اولویت قرار خواهد داد.برای برآورد قیمت لیپوماتیک در تهران باید میزان چربی های پهلو های شما برآورد و بررسی شود.

برای مشاوره می توانید با شماره 09925131966 تماس بگیرید

از کجا بدانم که عمل لیپوماتیک پهلوها برای من مناسب نیست؟

از کجا بدانم که عمل لیپوماتیک پهلوها برای من مناسب نیست؟

برای اینکه بدانید در چه شرایطی از لیست کاندید های عمل لیپوماتیک پهلوها خارج می شوید، بهتر است نگاهی به موارد زیر داشته باشید:

  • اگر بیماری قلبی داشته باشید یا از مشکلات عفونی رنج ببرید.
  • اگر مشکلاتی در زمینه انعقاد خون داشته باشید.
  • بیمار هموفیلی باشید.
  • سن کم داشته باشید.
  • پوست تان انعطاف لازم را نداشته باشد.
  • در بدن تان زخم های برجسته وجود داشته باشد یا حاوی گوشت اضافه روی پوست خود باشید. البته در این شرایط باید مورد معاینه پزشک متخصص قرار بگیرید و وی به صلاحدید خود برای عمل لیپوماتیک پهلوهای شما اقدام خواهد کرد.
  • اگر در سیستم عصبی خود یا سیستم ایمنی بدن تان مشکلی وجود داشته باشد، کاندید این عمل نخواهید بود.

بیشتر بدانید:مزایای لیپوماتیک

چرا عمل لیپوماتیک برای پهلوها طرفداران فراوان دارد؟

چرا عمل لیپوماتیک برای پهلوها طرفداران فراوان دارد؟

اگر عمل لیپوماتیک پهلوها توسط متخصص انجام شود، نتایج درخشان و فوق‌العاده ای را در بر خواهد داشت که چشم پوشی از آنها ممکن نیست. یکی از مهم ترین مزایای این عمل این است که درد کمی دارد. پزشک بنا به تشخیص خود یا بیهوشی ِموضعی را اعمال خواهد کرد (که نتایج بهتری دارد) یا بیهوشی کامل.

در نتیجه شما هوشیار خواهید بود و از نتایج منفی بیهوشی کامل دور خواهید ماند. به علاوه، درد کمتری را احساس خواهید کرد و باید چند روز استراحت داشته باشید تا زخم هایتان به طور کامل خوب شود و بتوانید به روال زندگی عادی باز گردید.

علاوه بر این، پس از انجام عمل لیپوماتیک پهلوها، نقاهت کوتاه مدتی خواهید داشت. نهایتا دو روز ملزم به رعایت دستورالعمل هایی خواهید بود که از سوی پزشک به شما توصیه شده است.

هیچگونه عوارض جانبی – در صورت اعتماد به یک پزشک کاربلد و یک کلینیک بهداشتی و تخصص(بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران) – تجربه نخواهید کرد به علاوه اینکه هیچ برش یا خط جراحی روی بدن شما قرار نمی گیرد و تنها یک سوراخ کوچک در پهلوی شما ایجاد خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای عمل لیپوماتیک پهلوها این است که چربی ها به طور کامل تخلیه شده و به حالتی گلوله در پهلوی شما تجمع پیدا نخواهند کرد. برخی از متقاضیان هستند که تقاضا دارند این چربی ها از پهلو گرفته شده و به صورت آنها جهت جوانسازی تزریق شود که این مورد نیز با صلاحدید پزشک انجام می گیرد.

تنها نکته ای که بعد از انجام عمل لیپوماتیک پهلوها وجود دارد این است که شما باید ورزش و رژیم غذایی توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید تا احتمال برگشت چربی ها به ناحیه‌ی پهلوهایتان از بین برود.

 

خلاصه

شما می توانید برای انجام عمل لیپوماتیک پهلوها به غرب کلینیک مراجعه کنید. پزشکان ما قبل از انجام عمل، ابتدا آزمایش های لازم را از شما اخذ می‌کنند. سپس به شما مشاوره ارائه می دهند و در صورتی که کلیه‌ی شرایط به شکل اصولی پیش رفت، زمان انجام عمل برای شما تعیین خواهد شد.

پزشکان و کادر درمانی غرب کلینیک به واسطه تجربه و تخصصی که در انجام عمل لیپوماتیک دارند، می توانند به شما در انجام عملی کم ریسک و رضایت بخش کمک کنند. جهت بهره مندی از خدمات زیبایی پیکر تراشی و خدمات زیبایی بینی و یافتن بهترین جراح بینی در کرج با ما تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی