غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

ورزش بعد از لیپوماتیک

ورزش بعد از لیپوماتیک چگونه است؟

در این مقاله در مورد تاثیرات ورزش بعد از لیپوماتیک صحبت خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید چاقی، اضافه وزن، تجمع چربی در نقاط خاصی از بدن و … امروزه به رایج ترین مشکلات موجود در بین افراد جامعه تبدیل شده اند. عدم برخورداری از تحرک کافی و رژیم غذایی مناسب در طولانی مدت سبب به وجود آمدن مشکلات فوق می شود. عمل جراحی لیپوماتیک یکی از عمل های زیبایی مرتبط با کاهش وزن و پیکر تراشی می باشد که بیشتر به منظور کاهش ساز و از بین بردن چربی های موجود در قسمت خاصی از بدن انجام می گیرد.

این عمل زیبایی امروزه در داخل کشور ایران بسیار رایج و پرطرفدار شده است. ما در این مقاله پدیده ی ورزش بعد از لیپوماتیک را بررسی و تمام نکات مرتبط با ان را به شما آموزش خواهیم داد. در نتیجه اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این عمل جراحی، ورزش بعد از آن و … هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

برای اطلاع از قیمت لیپوماتیک در تهران با شماره 09925131966 تماس بگیرید

آیا بعد از لیپوماتیک می توان ورزش کرد :

ورزش بعد از لیپوماتیک

آیا بعد از لیپوماتیک می توانیم ورزش کنیم؟ اولین سوالی است که اغلب زیباجویان بعد یا قبل از انجام عمل جراحی با ان روبرو می شوند. پاسخ این سؤال کاملا مثبت می باشد. زیرا عمل جراحی لیپوماتیک در دسته عمل های سبک و سرپایی قرار دارد که شما را به طور دائم از فعالیت های ورزشی محروم نمی کند.

به همین دلیل با اطمینان خاطر کامل می توانید به سراغ انجام این جراحی بروید و از مزایای لیپوماتیک آشنا شوید. اما دقت داشته باشید که پاسخ فوق به معنی انجام تمامی حرکات ورزشی به صورت کنترل نشده و در هر بازه زمانی بعد از اتمام جراحی نمی باشد. در ادامه شما را با نکات موجود در زمینه ورزش بعد از لیپوماتیک آشنا می کنیم تا با بهترین زمان ممکن برای انجام این کار آشنا شوید.

چه زمانی بعد از لیپوماتیک می توان ورزش کرد :

زمان شروع فعالیت های ورزشی بعد از انجام عمل لیپوماتیک با توجه شرایط جسمی فرد زیباجو تعیین می گردد. اما به طور میانگین تمامی افراد بعد از اتمام عمل جراحی خود باید سه روز کامل استراحت کنند. این دوره سه روزه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حتما مقاله اقدامات بعد از لیپوماتیک را مطالعه فرمایید.

به طوری که توصیه می شود حتی کوچکترین فشار و ضربه ای به ناحیه آسیب دیده وارد نشود. بعد از اتمام این دوره با مشورت پزشک معالج خود می توانید فعالیت های ورزشی خود را آغاز نمایید. دقت داشته باشید که بعد از این دوره نیز نمی توانید به سراغ فعالیت های ورزشی سنگین بروید  باید با فعالیت های سبکی همچون پیاده‌روی های کوتاه مدت و … کار خود را آغاز کنید

در حاشیه:بهترین جراح بینی در کرج کیست؟

مزایا ورزش بعد از لیپوماتیک :

ورزش بعد از لیپوماتیک اگر به شکلی صحیح و زیر نظر پزشکی که استاندارد های بهترین جراح لیپوماتیک در تهران را دارا میباشد دنبال شود، نه تنها هیچ عوارض و آسیبی به شما وارد نمی کند بلکه مزایا قابل توجهی را نیز به دنبال خواهد داد. به عنوان مثال انجام فعالیت های ورزشی سبک بعد از لیپوماتیک می تواند از لخته شدن خون بیماران جلوگیری نمایید.

همچنین این فعالیت ها شما را از مشکلاتی نظیر گرفتگی عضلات، ضعف جسمانی بعد از عمل و … دور می کنند. در کنار تمام موارد فوق، ورزش بعد از لیپوماتیک از نظر روحی نیز بر روی بیماران تاثیر خواهد گذاشت. به طور کلی فعالیت های ورزشی بعد از انجام لیپوماتیک، می توانند تاثیر مثبت قابل توجهی بر روی بهبود وضعیت روحی بیماران بگذارند. در انتها با توجه به مزیت های فوق به شما توصیه می کنیم ورزش بعد از لیپوماتیک را جدی گرفته و به هیچ عنوان آن را رها نکنید.

عوارض ورزش بعد از لیپوماتیک :

همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، ورزش بعد از لیپوماتیک اگر به صورت صحیح و زیر نظر پزشک انجام شود نتایج بسیار مفید و قابل توجهی برای شما به همراه دارد. اما همین فرآیند اگر خارج از چارچوب های توصیه شده توسط پزشک صورت پذیرد می تواند عوارض بسیار ناخوشایندی را برای زیباجویان به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین عوارض انجام فعالیت های ورزشی کنترل نشده، کبودی و تورم در ناحیه آسیب دیده می باشد. اغلب افرادی که بعد از اتمام جراحی خود به صورت کنترل نشده به سراغ فعالیت های ورزشی سنگین می روند، با این مشکل مواجه می شوند. به علاوه فعالیت های ورزشی کنترل نشده بر روی ضربان قلب و فشار خون بیماران نیز تاثیر گذاشته و سبب افزایش تورم های موجود در بدن ایشان می شود. در نتیجه به شما توصیه می کنیم برای شروع فعالیت های ورزشی خود بعد از لیپوماتیک، حتما به پزشک مراجعه فرمایید و حتما مقاله عوارض لیپوماتیک را مطالعه فرمایید

ورزش های مناسب بعد از لیپوماتیک :

ورزش بعد از لیپوماتیک به دسته های مختلفی تقسیم بندی می گردد. به عبارت بهتر بعد از انجام عمل لیپوماتیک، شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را در چند حوزه دنبال کنید. ما در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین و مناسب ترین ورزش های بعد از لیپوماتیک آشنا خواهیم کرد.

ورزش های استقامتی بعد از لیپوماتیک :

ورزش بعد از لیپوماتیک

ورزش های استقامتی یک نمونه از فعالیت های ورزشی ای می باشند که بعد از لیپوماتیک می توانید آن را پیگیری نمایید. این سبک از فعالیت های ورزشی معمولا سه هفته بعد از انجام عمل جراحی شروع شده و زیر نظر کامل پزشک انجام می شوند.

ورزش های هوازی بعد از لیپوماتیک :

ورزش بعد از لیپوماتیک

ورزش های هوازی، اولین سری از فعالیت هایی می باشند که بعد از انجام عمل لیپوماتیک می توانید به سراغ آن ها بروید. فعالیت های هوازی را می توانید حدود ۳ الی ۴ روز بعد از جراحی از سر بگیرید. دقت داشته باشید که این ورزش ها نیز همانند ورزش های استقامتی باید زیر نظر پزشک و طبق نظر ایشان انجام شوند.

در انتها به این نتیجه می رسیم که پدیده ی ورزش بعد از لیپوماتیک، اگر زیر نظر پزشک و به صورت اصولی دنبال  شود، می تواند مزیت های بسیار زیاد و قابل توجهی برای زیبا جویان به همراه داشته باشد. غرب کلینیک یکی از برترین و تخصصی ترین کلینیک های زیبایی فعال در حوزه جراحی لیپوماتیک می باشد که تمام استاندارد های بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران را دارا می باشد و می توانید به آن مراجعه فرمایید.

این کلینیک همواره از کادری مجرب و متخصص، بروز ترین دستگاه های روز و … برای انجام عمل های جراحی و رسیدگی به امور مراجعه کنندگان خود استفاده می کند.

امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی