غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک

جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم در مورد جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک صحبت کنیم.زیبایی امروزه به بخش مهمی از زندگی بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است. چاقی یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی است که زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار داده و اثر منفی بر روی آن می گذارد. به همین دلیل زیبایی اندام در حال حاضر به یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از افراد، به ویژه نسل جوان تبدیل شده است.

عمل لیپوماتیک یکی از روش های درمانی برای از بین بردن چربی های بدن و کاهش وزن می باشد. افرادی که نمی توانند از شر چربی های بدن خود خلاص شوند، می توانند به سراغ این عمل جراحی بروند. اما عمل جراحی لیپوماتیک همانند سایر عمل های جراحی دارای عوارض منحصر به فردی می باشد که برخی این عوارض، بیماران را با خود درگیر می کنند. ما در این مقاله راه های جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک که یکی از عوارض لیپوماتیک  می باشد را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک :

جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک

همانطور که در بخش قبلی مقاله گفته شد، هر عمل جراحی زیبایی، درمانی و … ممکن است عوارض منحصر به فرد و خاصی را به همراه داشته باشد. نه تنها عمل جراحی لیپوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نبوده بلکه تمام روش های پیکرتراشی مانند دستگاه پال و لیپوویزر و…  به همین شکل میباشد و عوارض بعد از عمل مخصوص به خود را دارد.بهترین جراح لیپوماتیک در تهران یکی از خصوصیاتش به حداقل رساندن لین عوارض میباشد آب آوردن شکم بعد از این عمل، یکی از مهم ترین و شایع ترین عوارضی است که افراد با آن مواجه می شوند.

لازم به ذکر است که میزان آب آوردن شکم بعد از عمل در تمامی افراد یکسان نبوده و در ابعاد مختلفی اتفاق خواهد افتاد. دقت داشته باشید که این اتفاق در واقع همان واکنش طبیعی بدن در مقابل آسیب های وارد شده با بافت های چربی می باشد. در نتیجه این اتفاق یک بیماری محسوب نمی گردد.

مواردی همچون ورود جسم خارجی به بدن، ارتعاشات ایجاد شده در بافت چربی، خروج بخش قابل توجهی از بافت چربی، بیهوشی عمومی و … باعث می شوند تا بدن مجبور به واکنش از خود شود و عوارضی نظیر آب اوردن شکم را ایجاد کند.

جهت برآورد قیمت لیپوماتیک در تهران با شماره  09925131966 تماس بگیرید

سروما چیست ؟

سروما در واقع یک نوع پانسمان طبیعی می باشد که بدن به صورت خودکار برای بهبود آسیب های متحمل شده آزاد می کند. مایع سروما در تاول ها مشاهده می شود و در آن ها وجود دارد. دقت داشته باشید که این مایع ممکن است بعد از جراحت ها و زخم های کوچک، سوختگی های جزئی، شکستگی های ایجاد شده در نواحی مختلف بدن، جراحی های کوچک و بزرگ و … در بدن مشاهده شده و به یک عمل جراحی منحصر به فرد اختصاص پیدا نکرده است. دقت داشته باشید که میزان سروما تولید شده در بدن وابسته به مواد گوناگونی مثل سنگینی جراحی انجام شده و … بوده و در همه موارد به یک شکل و اندازه نمی باشد.

به طور معمول با تولید حجم بالایی از سروما در بدن که به اقدامات پزشکی نیاز دارد، در مواردی همچون عمل های جراحی سنگین مثل لیپوماتیک، لیپوساکشن و … رو به رو خواهیم شد. در ادامه شما را روش های جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک آشنا خواهیم کرد.

در حاشیه:بهترین جراح بینی در کرج کیست؟

بررسی انواع روش های جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک :

برای جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک،‌ ترفند های مختلف و متنوعی وجود دارد. برخی از این ترفند ها باید توسط پزشک معالج بیمار انجام شوند و برخی دیگر توسط شخص زیباجو قابل انجام خواهند بود. مشاوران غرب کلینیک بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران در این بخش  قصد دارند هر یک از روش های جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک را به صورت مجزا بررسی کنند

  تعبیه درن در بدن فرد زیباجو :

جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک

تعبیه درن در بدن فرد زیباجو یکی از روش های جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک می باشد که توسط جراح انجام می شود. درن های تعبیه شده در بدن فرد بیمار می توانند به میزان قابل توجهی در مقابل تجمع مایعات درون بدن مقاومت کنند. همچنین از آب آوردن شکم بیمار به شکلی نامتعارف جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است که نگهداری و مراقبت از این درن ها بسیار مهم می باشد. به طوری که تا زمان حضور درن ها در بدن بیماران، این افراد باید حساسیت بسیار زیادی در تحرکات خود به خرج دهند تا این تجهیزات از بدن آنها خارج نشوند.

  استفاده از گن های مخصوص :

مزایای استفاده از گن لیپوماتیک

استفاده از گن های مخصوص یکی دیگر از روش هایی می باشد که می توانید برای جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک از آن استفاده کنید. گن های مخصوص از تجمع مایعات درون شکم و آب آوردن آن جلوگیری می کنند.

به علاوه این تجهیزات در مقابل افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک نیز مقاومت می کنند. این تجهیزات امکان تجمع مایعات در بدن بیمار را از بین می برند و سبب جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک می شوند. لازم به ذکر است که استفاده از گن های مخصوص دارای مزیت های متنوع و گوناگون دیگری نیز می باشد. به عنوان مثال این گن ها به بیمار کمک می کنند تا درد کمتری بعد از جراحی داشته باشند و دوران نقاهت آن ها را نیز کاهش می دهند.

  ماساژ دادن ناحیه آسیب دیدن :

ماساژ لیپوماتیک

ماساژ دادن یکی از روش هایی می باشد که نه تنها به جلوگیری از آب آوردن شکم بعد از لیپوماتیک کمک می کند، بلکه سبب کاهش تورم های ایجاد شده نیز می شود. امروزه نحوه صحیح ماساژ دادن معمولا توسط پزشک به بیمار آموزش داده می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید این کار را با کمک ماساژور های برقی یا به صورت دستی انجام دهید.

البته غرب کلینیک ماساژور های مخصوص و تعلیم دیده را استخدام کرده است که می توانید از آنها استفاده کنید

ماساژ از ملزومات مهم بعد لیپوماتیک می باشد

در انتها به این نتیجه می رسیم که اب اوردن شکم بعد از لیپوماتیک یکی از عوارض معمول بعد از انجام این عمل زیبایی می باشد که با رعایت برخی نکات می توان ان را کنترل کرد. غرب کلینیک یکی از بهترین کلینیک های تخصصی فعال در حوزه انجام عمل های زیبایی می باشد که می توانید برای انجام جراحی های مدنظر خود به بهترین شکل ممکن و با کمترین عوارض به آن مراجعه فرمایید.

مهمترین راه برای جلوگیری از آب آوردن شکم بعد لیپوماتیک چیست؟

بستن گن

ماساژ بعد لیپوماتیک چقدر موثر میباشد

یکی از راه های جلوگیری از آب آوردن شکم و کاهش عفونت بعد لیپوماتیک است
5/5 - (1 امتیاز)

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی