غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک امکان پذیر است؟

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک امکان پذیر است؟

آیا افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک امکان‌پذیر است؟ جراحی زیبایی لیپوماتیک محبوبترین و در عین حال بهترین روش برای حذف چربی های انباشته بدن می باشد. جراحی لیپوماتیک علیرغم رژیم غذایی و ورزش های طاقت فرسا، طی چند ساعت، حجم بالایی از چربی های بدن را کاهش می‌دهد.
حذف موضعی چربی های بدن به شیوه لیپوماتیک سبب ایجاد فضای خالی و افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می‌شود. این نکته از چشم پزشکان زیبایی دور نمانده است. به توصیه پزشکان جراحی لیپوماتیک، رعایت نکات مراقبتی و استفاده از گن طبی از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند.

انجام لیپوماتیک در سنین جوانی در افرادی که دارای پوست منعطف هستند از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک جلوگیری می‌کند. تشخیص میزان انعطاف و توانایی جمع شدن پوست زیبا جویان توسط پزشک انجام می گیرد. انجام حرکات ورزشی مناسب و تغذیه بعد از لیپوماتیک سبب افزایش انعطاف پوست می‌گردد که نباید از آن غافل شد.

دلایل افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

در این مقاله میخوانید: نمایش

دلایل افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

برخلاف تصور عموم، علت افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک فراتر از عمل لیپوماتیک است. در باور مردم دلیل اصلی شل شدگی و از دست دادن فرم اصلی پوست بدن به دلیل از خارج نمودن موضعی چربی بدن است. در حالیکه کیفیت پوست، رعایت نکات مراقبتی، مصرف غذاهای مناسب و استفاده از گن مانع افتادگی پوست می باشند.

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک به مسائل ژنتیکی، میزان اضافه وزن افراد و میزان تحرک فرد بستگی دارد. به طور مثال افراد ورزشکار یا افراد دارای تحرک کافی در عین اضافه وزن دارای پوستی جمع می باشند.قیمت لیپوماتیک در تهران بستگی به جنس پوست و میزان چربی شما دارد.

 

برای مشاوره رایگان  با شماره 09925131966 تماس بگیرید

 

خارج نمودن چربی چگونه سبب افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک می‌گردد؟

آیا خارج شدن چربی دلیل افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک است؟ جراحی لیپوماتیک، ترفند خارج کردن موضعی سلول‌های چربی تجمع یافته در اندام های مختلف بدن است. طی این جراحی زیبایی، سلول‌های چربی که مابین پوست و عضلات بدن قرار دارند حذف می‌شوند.

از این رو میزان چسبندگی و ارتباط پوست با عضلات ناحیه مدنظر کاهش می یابد. ایجاد فشار و کاهش فضای میان پوست و عضلات، از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک به میزان چشمگیری جلوگیری می کند. فضای خالی مابین این دو بافت پس از مدتی به صورت طبیعی کاهش می‌یابد.

برای تماس با غرب کلینیک همه روزه از ساعت 10 تا 21 با شماره 09925131966 تماس بگیرید

عدم انعطاف پوست، از علل بارز افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

خاصیت ارتجاعی و میزان انعطاف پوست افراد کاندید پیکر تراشی یکی از عوامل مؤثر در میزان افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک است. کلاژن های موجود در پوست بدن انسان سبب شادابی، انعطاف و کنترل کشسانی پوست می گردند. در واقع عدم کلاژن سازی مناسب و کمبود ویتامین های ضروری پوست سبب شل شدن و افتادگی ذاتی پوست می‌گردد.تاثیر انعطاف پوست در کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک بسیار حائز اهمیت

است. به صورتی که افراد فاقد پوست منعطف و دارای خاصیت ارتجاعی بالا، پس از لیپوماتیک به جراحی زیبایی پوست نیاز دارند. عوامل مؤثر در میزان کیفیت پوست و توانایی جمع شوندگی و بازسازی آن شامل موارد ذیل می‌باشند.
· ژنتیک فرد
· سن
· کاهش و افزایش مکرر وزن
· کاهش ناگهانی سریع وزن
· افزایش ناگهانی و سریع وزن
· کم آبی بدن
· عدم تأمین ویتامین ها و مواد مغذی پوست
· تغذیه نامناسب
· قرارگیری در معرض آفتاب

عدم رعایت نکات مراقبتی دلیل بارز افتادگی پوست بعد از جراحی لیپوماتیک

به توصیه پزشکان جراحی لیپوماتیک و متخصصین پوست، استفاده از گن طبی در کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک بسیار مؤثر است. عدم توجه به استفاده از گن، عدم انجام ورزش های مناسب و حرکات تخصصی سبب افتادگی پوست می‌گردد.

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک با میزان رعایت نکات مراقبتی ارتباط مستقیم دارد. از این رو استفاده مرتب از گن طبی در کنار تغذیه مناسب، مصرف داروهای مکمل و… از افتادگی پوست پیشگیری می‌کند.

راه های کاهش افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی

راه های کاهش افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک دغدغه زیبا جویان پیکر تراشی و تناسب اندام است. از این رو تهیه و انجام فهرستی از عوامل مؤثر در افزایش انعطاف پوست و کاهش افتادگی آن الزامی است. ورزش، تحرک کافی، تغذیه مناسب، ماساژ، شکم‌بند و گن طبی و روش های جوانسازی پوست سبب افزایش انعطاف پوست می‌گردند.

به لطف تکنولوژی روش های تحریک کلاژن سازی پوست و افزایش انعطاف پوست گسترش یافته اند. فرآیندهایی چون میکرودرم ابریژن، لیزر درمانی، رادیو درمانی و… از سری روش های پیشگیری و کاهش افتادگی پوست می باشند.

پوشیدن گن بعد از لیپوماتیک را جدی بگیرید

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

پوشیدن گن اولین توصیه متخصصین به منظور کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک است. استفاده از گن برای پوشاندن نواحی تحت درمان، علاوه بر جمع کردن پوست، از بروز خونریزی و احساس درد جلوگیری می‌کند. ایجاد فشار در محل درمان توسط گن، سبب افزایش انقباضات پوستی و جمع شدن پوست می‌شود.

چه مدت نیاز به پوشیدن گن می باشد؟

حدود 3ماه تا 6 ماه باید گن خود را بپوشید تا نتیجه بعد عمل شما به بهترین شکل شود

آیا پوشیدن گن از افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی جلوگیری میکند؟

بله پوشیدن گن باعث میشود پوست سفت تر و سخت تر به ماهیچه های زیرین بچسبد و جوش بخورد و از افتادگی بعد عمل جلوگیری میکند.

تاثیر ورزش در کاهش افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی

انجام ورزش بعد از لیپوماتیک برای حفظ انعطاف پوست و کاهش افتادگی آن بسیار مؤثر است. افتادگی پوست پس از لیپوماتیک با ورزش کردن و انجام حرکات کششی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. البته بلافاصله پس از لیپوماتیک نمی‌توان به انجام ورزش های سخت و سنگین روی آورد.

ورزش و تحرک، سبب سفت شدن ماهیچه ها و در نتیجه جمع شدن پوست می‌گردد. ورزش کردن سبب کاهش چربی و افزایش ارتباط میان ماهیچه ها و لایه غشایی پوست می‌گردد. پیاده‌روی، دو، دوچرخه سواری، زومبا و بهره‌گیری از وزنه های سبک راه های سفت و خوش فرم شدن پوست می باشند. برای ارتباط با دکتر سید عباس صفوی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران با شما درج شده در سایت تماس بگیرید.

تغذیه مناسب و جلوگیری از افتادگی پوست

 

تغذیه مناسب در رساندن مواد مغذی مورد نیاز به پوست بدن و کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک مؤثر است. در واقع تأمین مواد مورد نیاز پوست سبب افزایش خاصیت الاستیک و میزان کیفیت و شادابی آن می‌گردد. مصرف آب کافی در شادابی و آبرسانی پوست غیرقابل چشم پوشی است.

مصرف میوه ها و سبزیجات حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در افزایش شادابی و کلاژن سازی پوست مؤثر است. تغذیه صحیح نیازمند رعایت موارد ذیل می باشد:

  •  کم کردن مصرف انواع غذاهای سرخ کردنی و فست فود
  • مصرف آجیل ها و مغزهای مغذی
  •  مصرف حبوبات و غلات حاوی فیبر مناسب
  • کاهش مصرف برنج، ماکارونی و نان
  • کاهش مصرف، قند و شکر
  • جایگزینی روغن های جامد با روغن های مایع ارگانیک
  • مصرف ماهی و گوشت تازه

روش های نوین افزایش کلاژن سازی پوست جهت کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

روش های نوین افزایش کلاژن سازی پوست جهت کاهش افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

تقویت و تحریک پوست با بهره‌گیری از متدهای نوین جوانسازی پوست، از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک پیشگیری می‌کند. هیدرودرم ابریژن، میکرودرم ابریژن، لیزر درمانی و رادیو درمانی روش های غیر تهاجمی جوانسازی پوست به شمار می‌آیند.

· میکرودرم و هیدرودرم ابریژن: این دو روش در عین تفاوت های که با هم دارند، نتیجه تقریبا مشابهی برای فرد به ارمغان می آورند. میکرودرم ابریژن در واقع روش لایه برداری پوست به کمک کریستال های میکرو متری است. لایه برداری سلول‌های مرده سبب تقویت سلول سازی و در نتیجه سفت شدن پوست می‌گردد.

رادیو درمانی

استفاده از امواجی با ماهیت رادیویی، به منظور تحریک و تقویت کلاژن سازی سلول‌های پوست نواحی مختلف منجر می‌شود. این امواج اغلب فاقد عوارض هستند، اما نتایج مطلوبی به همراه دارند.

لیزر درمانی

لیزر IPL در درمان بسیاری از عارضه های پوستی کاربرد دارد. افزایش حرارت سلول‌های پوستی سبب افزایش کلاژن سازی و انقباض پوست می‌گردد. نفوذ امواج لیزر به اعماق پوست، نتایج مطلوب تری را به ارمغان خواهد آورد.

جراحی پوست، آخرین راه حل رفع افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی است

افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک

گاهی اوقات افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک بیش از حد نرمال است. در چنین شرایطی تنها راه درمان افتادگی پوست، جراحی نواحی تحت درمان است. البته این روش باید به عنوان مرحله نهایی و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.
کاندیدای انجام جراحی پوست یا ابدومینوپلاستی، افراد دارای پوست شل بیش از حد عادی می باشند.

این جراحی روی نواحی مختلفی چون ران ها، شکم، بازوها، صورت، گردن و سایر نقاط بدن قابل اجرا است. هدف انجام این جراحی لیفت پوست اضافه شکم، صورت، ران ها و بازوها است.
این روش به دلیل عوارض و دوران نقاهت سخت به عنوان آخرین راه حل رفع افتادگی پوست به شمار می‌آید. بنابراین بهتر است ابتدا از سایر متدهای کاهش افتادگی پوست استفاده شود. انجام لیفت پوست در چند مرحله متوالی امکان‌پذیر است.

خلاصه

افتادگی پوست پس از انجام عمل لیپوماتیک، در اغلب موارد امری نادر و به دور از انتظار است. دلیل کاهش این عارضه، ارزیابی کامل خصوصیات جسمی زیبا جو توسط پزشک متخصص است. در واقع متخصصین مجرب لیپوماتیک افراد دارای پوست آسیب دیده و فاقد الاستیک کافی را تحت عمل قرار نمی‌دهند.

دلیل دیگر نادر بودن این عارضه، توصیه های کامل و کافی متخصصین به داوطلبان لیپوماتیک است. به عبارت دیگر، رعایت توصیه های مراقبتی بعد از لیپوماتیک از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. ساخت دستگاه های پیشرفته و سریع سبب افزایش کیفیت کار و کاهش افتادگی پوست می‌شود.

البته انجام لیپوماتیک برای افراد بسیار چاق، نتیجه ای جز افتادگی پوست به همراه ندارد که باید تحت جراحی قرار گیرند. علت این رویداد وارد شدن شک به پوست به دلیل تجمع بیش از چربی و خروج ناگهانی آنها است. کسب نتیجه خارق العاده از انجام لیپوماتیک در گرو توجه ویژه به تمام مراحل قبل، حین و بعد از جراحی بستگی دارد. در واقع مراجعه به پزشک متبحر و کلینیک استانداردی چون غرب کلینیک سبب کاهش دغدغه افراد کاندید لیپوماتیک می‌گردد.در غرب کلینیک خدمات زیبایی کامل چون پیکرتراشی و جراحی زیبایی بینی انجام میشود و برای یافتن بهترین جراح بینی در کرج میتوانید کلیک کنید

برای جلوگیری از افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک بهترین راه حل چیست؟

تغذیه مناسب و ورزش

آیا خارج شدن چربی دلیل افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک است؟

اگر پوست شل نباشد و طبق نظر جراح ابدومینوپلاستی نیاز نباشد افتادگی پوست رخ نمیدهد

آیا پوشیدن گن از افتادگی پوست بعد از پیکرتراشی جلوگیری میکند؟

بله پوشیدن گن باعث میشود پوست سفت تر و سخت تر به ماهیچه های زیرین بچسبد و جوش بخورد و از افتادگی بعد عمل جلوگیری میکند.

امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی