غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

رابطه ی فشار خون و عمل لیپوماتیک

رابطه ی فشار خون و عمل لیپوماتیک

در ابن مقاله به طور کلی در مورد فشار خون و عمل لیپوماتیک و رابطه ی این دو  صحبت خواهد شد

عمل جراحی لیپوماتیک یکی از بروز ترین روش های کاهش وزن و زیبایی اندام میباشد که امروزه در داخل ایران بسیار پر طرفدار شده است و دارای انواع روش های لیپوماتیک می باشد. این عمل جراحی بیشتر به دلیل فرم دهی و دست یابی به سایز مناسب انجام می شود. در نتیجه تغییرات بسیار چشمگیری بر روی وزن افراد ایجاد نخواهد کرد.

پیکرتراشی با دستگاه لیپوماتیک در لیست عمل های جراحی غیر تهاجمی قرار دارد که اگر توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران  انجام شود، عوارض و مشکلات قابل توجهی برای بیمار به همراه نخواهد داشت. به این نکته دقت داشته باشید که موفقیت آمیز بودن این عمل جراحی نه تنها به پزشک جراح، بلکه به فرد بیمار نیز بستگی دارد.

به عنوان مثال فرد زیباجو موظف است که قبل از انجام این عمل جراحی اطلاعات کامل و جامعی در حوزه بیماری های زمینه ای خود به پزشک ارائه دهد. زیرا مواردی همچون فشار خون و عمل لیپوماتیک، دیابت یا قند خون و عمل لیپوماتیک و … با یکدیگر مرتبط می باشند. ما در این مقاله به صورت تخصصی تر به بررسی ارتباط بین فشار خون و عمل لیپوماتیک خواهیم پرداخت. در نتیجه اگر به فشار خون مبتلا می باشید و قصد انجام این عمل زیبایی را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

عمل لیپوماتیک در چه مواردی کاربرد دارد

عمل لیپوماتیک در چه مواردی کاربرد دارد

امروزه افراد بسیار زیادی در جامعه با مشکل اضافه وزن، چاقی و نارضایتی از اندام خود مواجه هستند. در این موارد توصیه می شود در مرحله اول به سراغ عمل های جراحی مرتبط با کاهش وزن و زیبایی اندام نرفته و از طریق ورزش و رژیم های غذایی برای دست یابی به استایل ایده آل خود اقدام نمایید. اما در مواردی ممکن است که چربی های موضعی، چربی های تجمع یافته در برخی نقاط خاص بدن و … با موارد فوق از بین نرفته و تاثیری بر روی آن ها نداشته باشند. در این موارد پیشنهاد می شود که به سراغ انجام عمل های مرتبط با زیبایی اندام نظیر لیپوماتیک یا همان پیکر  تراشی بروید.

دقت داشته باشید که این عمل جراحی در دسته عمل های سنگین پزشکی قرار نمی گیرد. با این حال از حساسیت های بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار می باشد. به همین دلیل قبل از انجام این عمل جراحی، باید مواردی همچون بیماری های قلبی، فشار خون بالا، دیابت، مصرف دارو های خاص و … به طور کامل به پزشک جراح گزارش داده شود.

پارامتر هایی که قبل از عمل لیپوماتیک باید بررسی شوند :‌

قبل از انجام عمل جراحی لیپوماتیک باید به موارد متنوع و گوناگونی توجه داشته باشید و آن را به پزشک جراح خود گزارش دهید. از سری مهم ترین مواردی که قبل از انجام این عمل جراحی باید به دست جراح برسد، می توان به گزارشی از بیماری هایی نظیر فشار خون بالا، بیماری های قلبی عروقی، درد در ناحیه شکم و پهلو، مصرف مواد مخدر، مصرف مشروبات الکلی، سابقه انجام جراحی و … اشاره کرد.

تمامی موارد ذکر شده در این بخش دارای اهمیت بسیار بالایی بوده و تاثیر چشمگیری بر روی نتیجه عمل جراحی شما خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که فشار خون ، قند خون و … همواره جز مهم ترین مواردی می باشند که قبل از انجام عمل جراحی، باید توسط پزشک جراح مورد بررسی قرار گیرند. پارامتر هایی نظیر کاهش وزن ناگهانی بعد از انجام عمل جراحی، افزایش وزن نامتعارف و … نیز جز مواردی می باشند که بعد از انجام عمل جراحی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

فشار خون و عمل لیپوماتیک

فشار خون و عمل لیپوماتیک

در بخش های قبلی مقاله شما را با تعدادی از پارامتر ها و مواردی که قبل از انجام عمل جراحی باید به آن ها توجه شود آشنا کردیم. فشار خون بالا یکی از مهم ترین مشکلاتی می باشد که قبل از انجام عمل جراحی، باید به پزشک جراح، گزارش شود. فشار خون بالا جز بیماری های زمینه ای می باشد که نه تنها در حین انجام عمل جراحی، بلکه بعد از اتمام فرآیند جراحی نیز می تواند مشکل ساز باشد.

به عبارت بهتر فشار خون و عمل لیپوماتیک دارای ارتباط کاملا مستقیمی با یکدیگر بوده که قبل و بعد از انجام جراحی باید به آن ها توجه شود. به عنوان مثال افرادی که به فشار خون بالا مبتلا می باشند علاوه بر مراقبت های معمول بعد از انجام عمل جراحی، باید به یک سری نکات خاص و منحصر به فرد دیگر نیز توجه داشته باشند. در ادامه شما را با موارد مرتبط با فشار خون و عمل لیپوماتیک آشنا خواهیم کرد.

مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک، مخصوص افراد دارای فشار خون بالا :

افراد مبتلا به فشار خون بالا به طور عادی و در زندگی روزمره خود باید رژیم غذایی خاص و ویژه ای داشته باشند. اهمیت برخورداری از یک رژیم غذایی مناسب و خاص برای این افراد بعد از انجام عمل های جراحی نظیر لیپوماتیک و …، بیش از پیش خواهد شد میتوانید مقاله تغذیه بعد از لیپوماتیک را مطالعه نمایید. تنظیم یک رژیم غذایی متناسب با فشار خون و عمل لیپوماتیک یکی از وظایف افرادی میباشد که به سراغ این عمل جراحی زیبایی رفته اند.

دقت داشته باشید که رعایت نکات فوق نه تنها به کنترل فشار خون افراد در دوره بعد از جراحی کمک می کند. بلکه می تواند تاثیر مثبتی بر روی کاهش عوارض جراحی داشته و به بهبود سریع تر بیمار نیز کمک کند. افراد مبتلا به فشار خون بالا بهتر است که برای تنظیم رژیم غذایی و … به سراغ پزشک معالج خود رفته و بهترین برنامه غذایی سازگار با وضعیت سلامت خود را از این ایشان دریافت نمایند.

در انتها به این نتیجه می رسیم که بیماری هایی نظیر فشار خون و عمل لیپوماتیک با یکدیگر مرتبط بوده و قبل از انجام عمل جراحی باید به آن ها توجه شود. غرب کلینیک یکی از تخصصی ترین و با تجربه ترین و بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران میباشد که   فعال در حوزه ارائه خدمات زیبایی می باشد که شما می توانید برای انجام عمل لیپوماتیک به بهترین شکل ممکن و با کمترین عوارض به آن مراجعه فرمایید. این مرکز تخصصی همواره از کادری با سابقه و مجرب، تجهیزات پیشرفته و … برای رسیدگی به امور مراجعه کنندگان خود کمک می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی