غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

همه چیز در مورد لیپوماتیک ساق پا

بعضی از افراد در کنار ساق پای خود چربی های اضافه زیادی دارند. این چربی ها موجب شده اند که این بخش ها به نسبت سایر بخش های بدن، بزرگتر باشند. از این رو امروزه شیوه جدیدی تحت عنوان لیپوماتیک ساق پا معروف شده است که یکی از انواع روش های لیپوماتیک می باشد.

در این شیوه جراحی، از روش های پیشرفته ای استفاده می شود که درصد خطر و همچنین عوارض لیپوماتیک را کم می کند. علاوه بر آن، این روش دستاورد و نتایج خوبی به همراه داشته است. در تمام دنیا افراد بسیاری برای این عمل پیشتاز هستند تا بتوانند با استفاده از لیپوماتیک ساق پا چربی های اضافه را کاهش دهند.

چربی های موضعی در این اشخاص به صورت انباشته و برجسته می باشند که بر زیبایی پا تاثیر مخرب گذاشته اند. البته افرادی هم هستند که به صورت کلی و در تمام نقاط بدن خود اضافه وزن دارند و محدود به پاهای آنها نمی باشد.

بیشتر بدانید: تغذیه بعد از لیپوماتیک چگونه است؟

افراد متقاضی جراحی ساق پا

اینکه بگوییم فقط بعضی افراد قادر به انجام این جراحی پیکر تراشی می باشند درست نیست. اما اشخاصی که خصوصیات زیر را دارا باشند می توانند افراد مناسبی برای جراحی لیپوماتیک ساق پا باشند.

  • اشخاصی که در بخش ساق پای خود با حجم بزرگی از چربی رو به رو هستند. این افراد می توانند کاندیدای مناسبی برای این جراحی به شمار روند.
  • قبل از انجام جراحی لیپوماتیک باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و بعد از انجام معاینات لازم، اطمینان حاصل کنید که بهترین درمان برای برداشتن چربی های اضافه شما در قسمت ساق پا لیپوماتیک می باشد.
  • اگر در بخش زانو تا مچ پای خود به دلیل اضافه وزن زیاد، از هر حالت غیر طبیعی برخوردار هستید، کاندیدای مناسبی برای این روش جراحی محسوب خواهید شد.
  • اشخاصی که ساق پای آنها به دلیل اضافه وزن زیاد به سمت بیرون گرایش دارد و ظاهری نامناسب ایجاد می کند این درمان برای آنها مناسب است.
  • اگر تاندون آشیل شما قابل مشاهده نیست، لیپوماتیک جراحی مناسبی برای درمان می باشد.
  • اگر می توانید به آسانی چربی های ساق پای خود را در دست بگیرید و جمع کنید، می توانید کاندید مناسبی برای این نوع جراحی باشید.
مشاوره رایگان 09925131966

لیپوماتیک ساق پا

کسانی که با مشکلاتی همچون لیپودما درگیر هستند و بخش هایی از بدن آنها با سایر بخش های بدن آنها همخوانی ندارد می توانند این درمان را استفاده کنند.

بهترین روش درمان برای لاغری ساق پا

قطعا یکی از بهترین راه های لاغری ساق پا، لیپوماتیک ساق پا می باشد. در این شیوه پزشک با یک برش ریز بر روی پوست، با استفاده از یک دستگاه کوچک از راه لایه داخلی پوست و همچنین زیر عضله، اقدام به برداشت چربی های اضافه می کند. البته با درمان لیپوماتیک که یک روش برای پیکر تراشی می باشد می توان چربی های اضافه تمام نقاط بدن را خارج کرد. اگر رژیم غذایی به وسیله اشخاص رعایت نشود امکان دارد سلول های چربی زیادی در بدن ایجاد شود. اما با استفاده از لیپوماتیک همیشه نتیجه دلخواه را بدست خواهید آورد.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران باید به صورت یکنواخت بتواند تمام چربی های اضافه را از قسمت های مختلف بدن خارج کند. وگرنه درمان بیمار کامل نخواهد نشد. حجم های چربی در زیر پوست بدن میمانند. با استفاده از لیپوماتیک ساق پا نتیجه نهایی به نسبت سایر روش ها بهتر خواهد بود.ما مفتخر هستیم که در غرب کلینیک تمام استاندارد های بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران را دارا باشیم

چه زمان نتایج درمان لیپوماتیک قابل مشاهده خواهد بود؟

اشخاص زیادی که برای جراحی لیپوماتیک ساق پا اقدام می کنند نتیجه دلخواه خود را به دست می آورند. اما عکس العمل بدن در اشخاص مختلف، متفاوت است. به همین دلیل نتیجه درمان هم در اشخاص مختلف مانند یکدیگر نیست. بعضی افراد با نتایج فوق‌العاده و شگفت انگیزی مواجه شده اند اما بعضی دیگر تغییرات کمی از این روش برای آنها حاصل شده است. این مسائل به دلایل مختلفی رخ می دهد که مهمترین آنها شرایط متفاوت هر شخص و همچنین انتخاب پزشکی با مهارت پایین است.

مزایای جراحی لیپوماتیک ساق پا

از مهمترین مزیت های جراحی لیپوماتیک ساق پا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لیپوماتیک ساق پا به طور معمول با استفاده از روش بی حسی موضعی صورت می گیرد و بیمار در طی درمان هیچ گونه دردی را حس نخواهد کرد.
  • مدت زمان بهبودی و استراحت بعد از جراحی کوتاه می باشد. به همین دلیل شخص می تواند بعد از حدود 48 ساعت، فعالیت های روزمره خود را آغاز نماید.
  • در این شیوه درمانی، دستگاه های کوچکی مورد استفاده قرار می گیرند که به اندازه نوک مداد می باشند. از این رو اثری از برش روی پوست بدن به جا نمی ماند.
  • با توجه به اینکه نتیجه لیپوماتیک دائمی می باشد، اگر بعد از جراحی لاغری ساق پا، رژیم غذایی خود را رعایت نمایید با برگشت چربی ها مواجه نخواهید نشد.
  • بعد از لاغری ساق پا می توانید به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسید و آن را مشاهده نمایید. همیشه رسیدن به نتیجه مطلوب دلخواه است.

امروزه پیکرتراشی به روش لیپوماتیک مزایای فراوانی دارد که میتوانید  مقاله مزایای لیپوماتیک را مطالعه کنید

جراحی لیپوماتیک ساق پا چه عوارضی دارد؟

این مورد طبیعی است که هر شیوه درمان زیبایی و غیره، عوارضی هرچند کم را با خود به همراه دارد. جراحی لیپوماتیک هم از این قضیه مستثنی نیست. از جمله عوارض مهمی که می توان برای این روش درمانی ذکر کرد شامل موارد زیر است.

  • ممکن است پزشک شما در اثر خستگی و بروز خطا در اتاق عمل عوارضی را به بار آورد. این مورد بستگی به انتخاب پزشک دارد که باید در آن بسیار دقت کنید تا پزشک مجرب و مسئولیت پذیری را انتخاب نمایید.
  • حتما به این موضوع توجه داشته باشید که برای اینکه عمل را انجام دهید در یک کلینیک یا مطبی حضور داشته باشید که تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند و در کار خود استریلیزه عمل می کنند. در غیر این صورت احتمال اینکه عفونتی در بدن شما بعد از جراحی بروز کند زیاد است.ما در غرب کلینیک تمام استاندارد های موجود را دارا میباشیم
  • اگر از داروهایی نظیر آسپرین استفاده می کنید و با پزشک خود این موضوع را در میان نگذارید و یا پزشک شما نادیده بگیرد، ممکن است بعد از عمل دچار خونریزی و کبودی شوید. به همین دلیل قبل از انجام لیپوماتیک باید از استفاده این داروها خودداری کنید. مهم تر آنکه به پزشک خود اطلاع دهید.
  • ممکن است بیمار به داروهایی همچون لیدوکائین حساسیت نشان دهد. به همین دلیل نیاز است تا با پزشک خود پیش از انجام جراحی در این باره صحبت کنید.

بهترین راه برای لاغری ساق پا به صورت موضعی، درمان لیپوماتیک است. در این روش به علت ورود دستگاه در بدن، امکان دارد عوارضی مانند تورم، درد، التهاب و قرمزی، کبودی و … را به همراه داشته باشد که بسیار طبیعی است. این عوارض بعد از اینکه نکات گفته شده توسط پزشک را رعایت کردید به طور کامل از بین خواهند رفت. البته باید گفت که لیپوماتیک ساق پا جراحی حساس و تخصصی می باشد.

به همین دلیل به مهارت و تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد. اگر عمل به وسیله پزشکی کم تجربه انجام شود، امکان دارد عوارضی مانند بروز عفونت، افتادگی پوست، عدم تقارن در ساق دو پا، واکنش های آلرژیک بدن، اسکار نامناسب و … نمایان شود.دکتر سید عباس صفوی با سابقه ی ده سال در حوزه ی عمل های زیبایی توانسته اند اعتماد جامعه ی زیباجویان به عمل های پیکرتراشی را چندین برابر کنند

چه روش هایی با لیپوماتیک ساق پا همزمان صورت می گیرد؟

لیپوماتیک را می توان به آسانی از داخل و خارج ران همزمان انجام داد. این جراحی از هزینه هم می کاهد. در کنار آن می توان از چربی های گرفته شده از ساق پا برای بخش های دیگر بدن استفاده کرد. بخش هایی همچون باسن، سینه، لب و ….

دوران نقاهت لیپوماتیک ساق پا چقدر است؟

دوران نقاهت لیپوماتیک ساق پا به نسبت سایر روش ها بیشتر است. بعد از مدت کمی پس از جراحی میتوان فعالیت های طبیعی خود را انجام داد. اما فعالیت هایی مانند دویدن و سایر فعالیت های ورزشی سنگین، نیازمند زمان بیشتری می باشند.

پس از یک هفته بعد از جراحی لیپوماتیک ساق پا، درد کمی در بدن ایجاد می شود. می توان برای کم کردن درد از قرص مسکن هم استفاده کرد. موارد دیگر بعد از جراحی لیپوماتیک، ورم پا می باشد. که نشان دهنده بهبود محل درمان می باشد.

در بعضی موارد ورم پا تا بیشتر از سه ماه هم طول می کشد. این موضوع طبیعی است. زیرا ساق پا عضو انتهایی بدن است و تورم در آن هم بالا می باشد.شما می توانید مقاله ی اقدامات بعد از لیپوماتیک را جهت اطلاع بیشتر مطالعه فرمایید

هزینه لیپوماتیک ساق پا چقدر است؟

هر جراحی زیبایی از هزینه های خاصی برخوردار است. اما باید گفت که هزینه جراحی لیپوماتیک به نسبت سایر روش ها متفاوت است. در این شیوه درمانی موارد زیادی تعیین کننده می باشند. این موارد می توانند همچون مقدار چربی اضافه بدن در ساق پا، میزان مجرب بودن پزشک، محل درمان، مراقبت های پیش از درمان و بعد از آن و … باشند.

بهتر است قبل از اقدام برای جراحی لیپوماتیک ساق پا در مورد هزینه های لیپوماتیک و جراحی آن با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید تا در حین درمان دچار مشکل نشوید.

جهت اطلاع از هزینه ها با شماره 09925131966 تماس بگیرید

کلام آخر

چربی های اضافه در بدن معمولا به دلیل شیوه نادرست زندگی و رژیم غذایی نامناسب ایجاد می شوند. به همین دلیل احتمال اینکه به راحتی برگردند زیاد است. از این رو بعد از انجام پیکر تراشی یا لیپوماتیک ساق پا شخص باید زیر نظر پزشک خود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی داده شده را انجام دهد تا بعد از رسیدن به نتیجه دلخواه، این نتیجه را ماندگار کند.

شما می توانید با مراجعه به “غرب کلینیک” و صحبت با پزشکان متخصص مجرب، مشورت های لازم را در خصوص لیپوماتیک و هزینه های آن دریافت نمایید.

Warning: Illegal string offset 'opt-group-1' in /home/gharbcli/domains/gharbclinic.com/public_html/wp-content/plugins/faq-schema-ultimate/public/class-faq-schema-ultimate-public-shortcode.php on line 110 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/gharbcli/domains/gharbclinic.com/public_html/wp-content/plugins/faq-schema-ultimate/public/class-faq-schema-ultimate-public-shortcode.php on line 110
امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی