غرب کلینیک     09925131966     سه شنبه ها -چهار شنبه ها: 8 صبح تا 17

لاغر

لیپوماتیک بعد از زایمان چگونه است؟

لیپوماتیک بعد از زایمان چگونه است؟

افزایش وزن در دوران بارداری برای زنان بعد از زایمان نگران کننده است. دیگر برای خانم هایی که می ترسند نتوانند وزنی را که اضافه کرده اند کم کنند جای نگرانی وجود ندارد چون این اقدامات دائمی خواهد بود. ماندگاری لیپوماتیک بعد از زایمان به شما بستگی دارد.

زایمان مجدد یا تغذیه نا مناسب و کنترل نشده شرایطی است که به طور طبیعی میزان چربی انباشته شده در زیر پوست را افزایش می دهد. بدن ما تمایل دارد چربی را در زیر پوست ذخیره کند، باید بدانید که بافت چربی زیر جلدی نوعی مکانیسم دفاعی در بدن است، از بدن در برابر گرما محافظت می کند و از اندام های داخلی در برابر ضربه محافظت می کند.

نکاتی که برای لیپوماتیک بعد از زایمان باید در نظر گرفته شود؟

لیپوماتیک

با این حال، وقتی در این مواقع کالری زیادی مصرف می کنیم، چربی شروع به ذخیره شدن در بافت های زیر جلدی و اطراف اندام های داخلی می کند تا مکانیسم دفاعی بدنمان را تقویت کند. درست است که این مقدار بافت چربی تا حدی برای بدن ضروری است. به همین دلیل، پزشکان در حین انجام لیپوماتیک بعد از زایمان، یعنی حذف چربی منطقه ای، تمام بافت چربی زیر پوست را خارج نمی کنند.

آنها مقداری (به اندازه کافی) چربی روی بافت باقی می گذارند. به همین دلیل، پزشکان باید مقدار چربی را که می توان در یک زمان خارج کرد را محدود کنند.

اگر بیش از حد لازم کالری مصرف کنید و به صورت افراطی شروع به خوردن کنید، ممکن است سلامتی خود را به خطر انداخته و فرآیند لیپوماتیک بعد از زایمان عملا بی فایده باشد و بافت ها دوباره پر از چربی بشود. اگر چربی برداشته شده در فرآیند لیپوماتیک برگردد، ظاهری را خواهید داشت که قبل از عمل داشتید و نمی خواستید. بنابراین، باید برای حفظ فرم خود اقداماتی را زیر نظر پزشک انجام دهید.

آیا پیکرتراشی بعد از زایمان دائمی است؟

نظرات کسانی که عمل لیپوماتیک بعد زایمان انجام داده اند به طور کلی نشان می دهد که این عمل دائمی است و دغدغه های زیبایی افراد به پایان رسیده است. سلول های چربی که توسط لیپوماتیک برداشته می شود، بر نمی گردد و برای همیشه از بین می روند. به طور کلی روشی دائمی است و حتی در صورت افزایش وزن بیماران چربی کمتری نسبت به سایر مناطق مشاهده می شود.

برای مشاوره رایگان از ساعت 10 تا 21 با شماره 09925131966 تماس حاصل فرمایید

برای ثابت ماندن نتایج این جراحی چه کاری می توانید انجام دهید؟

پس از زایمان می توانید فرآیند لیپوماتیک را برای مادام العمر دائمی کنید. تنها کاری که برای این کار باید انجام دهید این است که فرم خود را حفظ کنید. به غیر از آن، می توانید وزن کم کنید یا از افزایش آن جلوگیری کنید.

به هر دو روش می توانید فرآیند لیپوماتیک را بعد از زایمان دائمی کنید. برای حفظ فرم خود پس از عمل، می توانید با اصلاح اشتباهات تغذیه ای قبلی خود و انتخاب های سالم تر در وعده های غذایی خود شروع کنید. اگر به تنهایی در ایجاد تغییر در رژیم غذایی خود مشکل دارید، می توانید از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

اگر یک رژیم غذایی متعادل و کافی را شروع کنید، می توانید فرم بدن خود را با توجه به میزان کالری دریافتی خود حفظ کنید، یا می توانید با تطبیق آن بر اساس میزان کالری که در طول متابولیسم بدن خود با کمک متخصص تغذیه خود را بسوزانید، و وزن خود را کاهش دهید.

آیا عمل لیپوماتیک  ضرری دارد؟

آیا عمل لیپوماتیک  ضرری دارد؟

اول از همه، اجازه دهید بگوییم که باید منتظر زمان مناسب برای این فرآیند باشید.  زیرا برای این کار باید توسط جراح زیبایی معاینه شوید، تا با مشاهده یافته ها و علائم شما، پزشک شما زمان مناسب انجام لیپوماتیک را مشخص کند. هنگامی که یک برنامه درمانی بر این اساس تنظیم شود، هیچ آسیبی از عمل متحمل نخواهید شد.

چه مقدار چربی را می توان از بین برد؟

در معاینه عمومی فرد چاق، مقدار چربی که باید از آن مناطق برداشته شود محاسبه می شود و گزینه های بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی ارزیابی می شود. هنگامی که فرآیند لیپوماتیک شروع می شود، دستگاه لیپوماتیک که یک دستگاه لیزری است، در ناحیه ای که چربی برداشته می شود، بکار گرفته می شود. با استفاده از این دستگاه پیشرفته می توان تا 3-4 کیلو چربی را در یک جلسه از کم کرد.

این موضوع که چه مقدار چربی را می توان از طریق فرآیند لیپوماتیک بعد از زایمان حذف کرد نیز از جمله مواردی است که اغلب توسط افرادی که می خواهند این روش را انجام دهند مطرح می شود. مقدار چربی دریافتی در فرآیند لیپوماتیک ممکن است با توجه به میزان بافت چربی و وزن فرد متفاوت باشد.

اول از همه باید بدانید که برای اعمال این روش نباید در رده های چاق و اضافه وزن در مقیاس BMI قرار بگیرید. زیرا در این نوع ساختار بدن، حذف چربی برای فرم دادن به بدن فرد کافی نخواهد بود. به همین دلیل، ابتدا پزشک از شما می خواهد که مقداری وزن کم کنید. پزشک به شما خواهد گفت که بعد از معاینه چقدر باید وزن کم کنید.

لیپوماتیک بعد از حاملگی

اگرچه از ناحیه ای به ناحیه دیگر متفاوت است، اما در طول این فرآیند تا 5 کیلو چربی را ممکن است از دست بدهید. به ندرت، می تواند تا 7 کیلو باشد. با این حال، بسیاری از پزشکان از دست دادن بیش از 5 کیلو چربی را صحیح نمی دانند. شما می توانید در مورد نظر پزشک خود در این مورد اطلاعاتی را درخواست کنید.

پیکرتراشی بعد از حاملگی در چه مناطقی قابل انجام است؟

روش لیپوماتیک بعد از زایمان را می توان با خیال راحت در هر ناحیه ای که به ذهن شما می رسد مانند کمر، لگن، ساق پا، بازو، گردن، شکم یا سینه اعمال کرد. با توجه به حساسیت دستگاه، استفاده از آن در تمام قسمت هایی که از نظر زیبایی بیش از حد چرب هستند هیچ ضرری ندارد. حذف چربی با لیپوماتیک طرفداران بیشتری را نسبت به سایر روش های لیپوساکشن جذب می کند.

 جراحی لیپوماتیک بعد از زایمان با افرادی که زایمان نکرده اند تفاوتی ندارد. این جراحی  به محل چاقی ناحیه ای فرد بستگی دارد. این روش معمولاً در شکم، باسن، کمر، قسمت‌های کناری بدن یا پهلوها و ناحیه سینه انجام می‌شود. همین امر در مورد افزایش وزن در هنگام زایمان نیز صادق است.

در دوران بارداری که استعداد ژنتیکی فرد برای افزایش وزن در نواحی مختلف باعث تجمع چربی می شود و فرد چربی بیشتری از آن ناحیه نسبت به سایر قسمت ها ذخیره می کند. این امر می تواند باعث ایجاد فرم نامتناسب بدن شود که فرد را از نظر زیبایی آزار می دهد. با روش لیپوماتیک بعد از زایمان می توان به صورت عملی و سریع از شر این مشکل خلاص شد.

دکتر سید عباس صفوی بهترین جراح لیپوماتیک در تهران  می باشد

این جراحی برای چه کسانی اعمال می شود؟

این جراحی برای چه کسانی اعمال می شود؟

مزایای لیپوماتیک این است که همه ی افراد بالای 18 سال می توانند پیکرتراشی را انجام بدهند. دلیل این امر عدم نیاز به بیهوشی عمومی است. برای بیمارانی که برای بیهوشی عمومی مناسب نیستند امکان برداشت چربی با روش لیپوماتیک وجود دارد. لیپوماتیک روش مناسب تری برای افرادی با پوست حساس است.

لیپوماتیک بعد حاملگی چگونه انجام می شود؟

اگر می خواهید از شر چربی های ناحیه بعد از زایمان خلاص شوید، توصیه می کنیم که لیپوماتیک انجام دهید. برای انجام این روش ابتدا باید روی مسائلی تمرکز کنید که پزشک به شما توصیه کرده و قبل از انجام عمل به آنها توجه کنید.

پس از آن، در زمان مناسب، باید به خواب، تغذیه خود توجه کنید و از عادات بدی مانند سیگار کشیدن و الکل در روز عمل خودداری کنید، پس از انتخاب نوع بیهوشی شما را به عمل لیپوماتیک در محیط اتاق عمل می برند. این فرآیند بسته به مقدار چربی خارج شده از 20 دقیقه تا 1 ساعت متغیر است.

در طول عمل، برش‌های کوچکی ایجاد می‌شود و توجه بیشتری به قسمت‌هایی از بدن که هنگام پوشیدن لباس قابل مشاهده است، می‌شود. حتی اگر اقدامات اضافی مانند بخیه زدن و برداشتن پوست انجام شود، قسمت‌های باقی‌مانده در زیر لباس ترجیح داده می‌شوند و مراقبت می‌شود تا حد امکان از جای زخم و بخیه جلوگیری شود. بخیه ها معمولاً از نوع خود حل شونده ترجیح داده می شوند. به این ترتیب نیازی نیست که بعد از عمل به بیمارستان بروید و بخیه ها را بکشید.

به همین دلیل، در بسیاری از روش‌های لیپوماتیک، افراد دیگر متوجه نمی‌شوند که شما تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اید، مگر اینکه خیلی واضح به آنها بگویید. پس از اتمام عمل، با توجه به نوع بیهوشی که دریافت کرده اید از خواب بیدار می شوید و به اتاق ریکاوری منتقل می شوید.

در بیهوشی آرام بخش و موضعی، ریکاوری و به هوش آمدن پس از عمل راحت تر نسبت به بیهوشی عمومی سپری می شود. به همین دلیل، امروزه جراحان زیبایی بیشتر تا زمانی که بیهوشی موضعی یا بی حسی در دسترس است، این روش بیهوشی را به بیماران خود توصیه می کنند.اما قابل ذکر می باشد که در نواحی شکم و پهلو به دلیل وسیع بودن بهتر است جهت بی دردی بیشتر بیهوشی عمومی را جراح شما انتخاب کند

لیپوساکشن اینفراسونیک تیکل (لیپوماتیک)

روش لیپوساکشن  اینفراسونیک که به روش لیپوماتیک نیز معروف است، که مورد تایید FDA انجام می شود، که بهترین فناوری توسعه یافته برای حذف چربی است. از مزایای استفاده از لیپوماتیک بعد از زایمان می توان به روند بهبود سریع آن نسبت به سایر روشهای لیپوساکشن و حذف یکسان چربی از تمام نواحی اشاره نمود. در این روش که باعث افزایش میزان کلاژن زیر پوست می شود،

افتادگی بدن به حداقل می رسد. به لطف دستگاه لیپوماتیک، بافت های حساس مانند ماهیچه ها، اعصاب و عروق آسیب نمی بینند. این یک روش راحت و موفق است. از بین بردن ظاهر سلولیت در ناحیه لگن در روش های دیگر موفقیت آمیز نیست، اما در روش لیپوماتیک با موفقیت برطرف می شود. بازگشت سریع به زندگی عادی با حداقل عوارض. حداقل کاهش افتادگی پوست در ناحیه ای که چربی برداشته می شود.

کسانی که لیپوماتیک بعد از زایمان می کنند باید از چه نکاتی مراقبت کنند؟

برای لیپوماتیک بعد از زایمان باید از کرست توصیه شده توسط پزشک استفاده شود. باید آب و آب میوه های فراوان  مصرف کرد تا ادم و از دست دادن مایعات کاهش یابد. باید به وضعیت تغذیه اهمیت داد، به ویژه غذاهای غنی از پروتئین باید به اندازه کافی مصرف شوند. کسانی که رژیم دارند و کسانی که قصد کاهش وزن دارند نباید گرسنه بمانند و باید یک رژیم غذایی مناسب را دنبال کنند.

همراه با تمام این روش ها، نوشیدن مایعات فراوان برای کسانی که لیپوماتیک بعد زایمان انجام داده اند بسیار مهم است. دلیل این امر این است که پس از عمل لیپوماتیک مایعات زیادی از دست می رود، بنابراین باید به مدت 1 هفته پس از عمل مایعات فراوان مصرف کرد.

لیپوماتیک پس از زایمان

لیپوماتیک پس از زایمان

قبل از عمل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

معاینه پزشک برای مواردی که قبل از لیپوماتیک باید در نظر گرفته شود بسیار مهم است. قبل از انجام لیپوماتیک، باید به طور دقیق به پزشک بگویید که آیا سابقه جراحی دارید و یا به هر دارویی حساسیت دارید یا خیر. با این حال، مصرف الکل و سیگار باید حداقل دو هفته قبل از عمل قطع شود. قبل از جراحی، مصرف نمک را تا حد امکان کاهش دهید و از مصرف مکمل های گیاهی یا ویتامین دو هفته قبل از عمل خودداری کنید. قبل از انجام عمل، مصرف داروهای رقیق کننده خون و مسکن ها را متوقف کنید.

تفاوت بین لیزر لیپوساکشن و لیپوماتیک چیست؟

روش لیزر لیپوساکشن کمی قدیمی تر از روش لیپوماتیک است. به همین دلیل، روند بهبودی کمی طولانی تر است. مقدار چربی که باید از بدن گرفته شود کمتر است. در روش لیزر لیپوساکشن ممکن است شرایطی مانند اسکار سوختگی، خونریزی، کبودی و آسیب به مویرگ ها ایجاد شود، اما در لیپوماتیک چنین اثرات جراحی وجود ندارد. این بسیار مفیدتر از همه برنامه های کاربردی دیگر است. روشی است که نیازی به بیهوشی کامل بیمار ندارد و می توان تحت بی حسی موضعی (منطقه ای) لیپوساکشن انجام داد.

نتیجه گیری

از آنجایی که این یک مداخله جراحی از نظر آسیب های لیپوماتیک و عوارض جانبی است، مانند هر روش دیگری یافت می شود. هر مداخله جراحی خطراتی دارد. خطاهایی که در طول این فرآیند که با دقت و توجه بسیار انجام می شود، رخ می دهد، ممکن است باعث آسیب شود. در این روش که با پزشکان مجرب انجام می شود با موفقیت آمیز بودن عمل مشکلی پیش نمی آید.

با این حال، با پزشک و کلینیک مناسب، هیچ عارضه و آسیبی وجود ندارد. شما می توانید با انتخاب غرب کلینیک عوارض این جراحی را به کم ترین حالت ممکن برسانید.

امتیاز شما به این مقاله

نظری دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپ بورد

کپی